Motivare

De ce un blog de „vechi filumenist”?

De ce un nou blog? De ce unul de vechi filumenist?

Pentru că am început să colecţionez „capace de cutii de chibrituri” din martie 1966.

ex-libris-ul din imagine a fost creat de un grafician timişorean în anul 1983

Pentru că am fost nevoit să renunţ la domeniul filumenie.ro

etichetă de cutie de chibrituri – carte de vizită creată (artizanal) în 2005

Pentru că, în ciuda vicisitudinilor care mă încearcă, voi contiua să fiu un filumenist.

Continuarea poveştii … de mâine, încolo.

Despre Zamfir POP

M-am născut cândva - din păcate, fără să ştiu de ce, şi voi muri într-un alt cândva - din fericire, fără să ştiu dinainte! Şmecher – nu sunt, talentat – nu sunt, titrat – nu sunt, bogat – nici atât (dimpotrivă!) Pentru contactare, alegeţi: e-mail: zamfirpop@zamfirpop.com messenger: zamfir_pop sau skype: zamfirpop
Acest articol a fost publicat în Zamfir filumenistul și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Motivare

  1. se-cret zice:

    Felicitări. Mă bucură mult inițiativa aceasta. Succes!

    • Zamfir POP zice:

      # se-cret: Să-ţi spun un secret: mă bucur că am primit primul comentariu şi este de la Domnia Ta!

      • se-cret zice:

        Trebuia să știi,deja,că unde-i rost de foc îs primu ‘ :D. „Incendiar” este pentru mine !

      • Zamfir POP zice:

        # se-cret: Prin ’82, am convins pe Silvestru Patiţa că este necesar capitolul de filumenie în Enciclopedia practică a copiilor (a apărut la nr. 20 în vol. VIII, tocmai pentru că filumeniştii sunt mai informaţi şi vor atenţiona şi pe alţii asupra pericolului jocului cu focul!
        Tema blogului este incendiară numai prin enciclopedia pe care o găseai pe cutiile de chibrituri. Acum …

  2. FELICITARI PENTU IDEILE CARE VA VIN MULTI AR VREA SA AIVE MINTEA DV SUCES DOMNU ZAMFIR

  3. modoro zice:

    Felicitări și mult succes. Abia aștept să aflu noi și interesante lucruri despre filumenie și despre filumenistul Zamfir Pop.

  4. irina zice:

    să scrii cu drag aici! succes şi din parte-mi! 🙂

  5. zoltybogata zice:

    Felicitări, :-bd şi mult succes

  6. Florina zice:

    Bravo! Ma bucur ca te-ai hotarat, in sfarsit!, sa-ti scrii „memoriile de filumenist”!

  7. Ioan zice:

    Să nu uiți ținta: culmea!
    Succes!

    • Zamfir POP zice:

      # Ioan: Prietene, acesta a fost marele păcat al vieţii mele: nu am căutat culmea, decât pe munţi. În rest, m-a obsedat doar lucrul făcut bine, temeinic, cu folos pentru mine şi pentru alţii.
      Mulţumesc pentru urări! Să ţi se-ntoarcă înmiit!

  8. Puscasu Mircea zice:

    Daca nu exista scris in Enciclopedie… capitolul ,,Filumenie,, si adresa de la final, nu l-as fi cunoscut poate, pe Zamfir si nu as fi avut o interesanta corespondenta cu el. As fi ramas mult mai sarac si cu siguranta nu as fi devenit un impatimit filumenist. In viata, anumite intalniri cu oameni deosebiti, te marcheaza. Cu totii cautam modele.

    • Zamfir POP zice:

      # Puscasu Mircea: Drumurile nostre în viaţă sunt modificate de evenimente, de persoane, de clipe. Mă bucur că ai avut în mână Enciclopedia practică a copiilor, vol. VIII, unde apărut definiţia filumeniei sub forma unui material scris de mine.
      A fost foarte distractivă scena în care l-am convins pe Patiţa Silvestru că filumenia are valenţe educative pentru copii. Apoi, a folosit argumentele mele ca să-l convingă pe directorul editurii.

Lasă un comentariu