Din almanahul „România pitorească ’87”

Zilele trecute am constatat că nu mai am în biblioteca personală almanahul „România pitorească ’87”. L-am împrumutat şi … Am recuperat – prin prietenul Mircea PUŞCAŞU din Botoşani -, imagini cu articolul despre filumenistul … Zamfir POP!

zp 139zp 140

Îmi amintesc vizita „pentru o jumătate de oră” (care a durat … trei ore!) doamnelor Andei RAICU şi Natalia DUMITRU. La plecarea, am primit un compliment:

Într-adevăr, nu am apucat să vedem mare lucru din ce aveţi în colecţie!„.

Despre Zamfir POP

M-am născut cândva - din păcate, fără să ştiu de ce, şi voi muri într-un alt cândva - din fericire, fără să ştiu dinainte! Şmecher – nu sunt, talentat – nu sunt, titrat – nu sunt, bogat – nici atât (dimpotrivă!) Pentru contactare, alegeţi: e-mail: zamfirpop@zamfirpop.com messenger: zamfir_pop sau skype: zamfirpop
Acest articol a fost publicat în Colecţia mea și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Din almanahul „România pitorească ’87”

  1. Pingback: Unde eşti? | Blog de Căţea

Lasă un comentariu