Vechi scăpărări (260912)

Acum douăzeci de ani

– colaborare româno-malteză –
*

Vă sugerez să citiţi: Mirela, Tury, Gandulmeu, ifim, vienela, anastasia, Denis, Minnie, Axlandra, Spanac, Diana, NG, Milla, pandhoraa, abbilbal, Ana, geanina, Sivinden, New Zealand, Istanbul, Istanbul, Paradisul, Melly, ZOL, Turdeanu’, Ulise, Filumenie, Zamphotograph, Turda, Magina, Florina, AEFC, Colectionara, moisecodrea, tu1074, g1b2i3, lunapatrata, samsara, vasiledumitru, viisoara, coltulcumuzica, Agatha, Anca, Radu, Sararoxtao, profunzimi, aliosa, daurel, mateescu, negura, Mihai, cristiandimadanap, alexandrone, lucian, mirceavladut, ratzone, şi festivalurile de imagini Carmen, dragosteoarbă, costincomba, …

Despre Zamfir POP

M-am născut cândva - din păcate, fără să ştiu de ce, şi voi muri într-un alt cândva - din fericire, fără să ştiu dinainte! Şmecher – nu sunt, talentat – nu sunt, titrat – nu sunt, bogat – nici atât (dimpotrivă!) Pentru contactare, alegeţi: e-mail: zamfirpop@zamfirpop.com messenger: zamfir_pop sau skype: zamfirpop
Acest articol a fost publicat în Teoria chibritului și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Vechi scăpărări (260912)

  1. Pingback: Alt joc cu poze – 27.09.12 « Florina Lupa Curaru

  2. Pingback: Karl Albert Buehr (1866–1952), pictor american de origine germana « my heart to your heart

  3. Pingback: Alt joc cu poze – 30.09.12 « Florina Lupa Curaru

  4. Pingback: Pe chibrituri: Feriți pădurea de incendii « Blog de Filumenistă

  5. ellyweiss zice:

    Deci … exista colectionari de cutiute de chibirturi in toata lumea 🙂 Pana n-am ajuns in blogosfera…nu stiam ca aceste colectii pot fi atat de ample si de organizate… E frumos si interesant.

    • Zamfir POP zice:

      # ellyweis: Colectionari de cutiute de chibirturi se numesc filumenişti. Caută, pe net, cuvintele filumenie, phillumeny, … şi vei descoperi o lume minunată! Trăiesc în această lume din ’66!

  6. Erika zice:

    Nu inteleg cum ati colaborat?

    • Zamfir POP zice:

      # Erika: Ne-am cunoscut prin scrisori, înainte de ’89. El avea şi o mică tipografie şi tipărea etichete, ocazionale şi tematice, pentru cutii de chibrituri. După ’89, eu am avut o mică „afacere” (pompos, vorbind!) cu publicitate pe cutii de chibrituri. I-am povestit despre ea şi i-am explicat ce fac. El a realizat eticheta din imagine şi mi-a trimis-o. Din păcate, după câţiva ani, a plecat dintre noi.

Lasă un comentariu