Vechi scăpărări (140112)

Promovare turistică

– pe chibrituri –

– / –

Prieteni din blogosferă: diversediversificate, Zamfir On Line, melly, patzanie9, anaveronica, Turdeanu’, noruego, danap, Ulise, bloglenesrau, iulisa, Zamphotograph, tu1074, romanianstampnews, Zamfir de Turda, desprediverselucruri, tagore6699, Amintiri din filumenie, kadiasfood, blogevent, Fotoreporter pentru mediu,stropidesuflet, abbilbal, dictaturajustitiei, cepotiface, cris-mary, atdoru, flaviusobeada, APIS, pandhoraa, Filumenista, lunapatrata, Florina, Teonegură, Cristiandima, g1b2i3, plutacupaparude şi zoltybogata

Despre Zamfir POP

M-am născut cândva - din păcate, fără să ştiu de ce, şi voi muri într-un alt cândva - din fericire, fără să ştiu dinainte! Şmecher – nu sunt, talentat – nu sunt, titrat – nu sunt, bogat – nici atât (dimpotrivă!) Pentru contactare, alegeţi: e-mail: zamfirpop@zamfirpop.com messenger: zamfir_pop sau skype: zamfirpop
Acest articol a fost publicat în Teoria chibritului și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Vechi scăpărări (140112)

  1. pandhoraa zice:

    ce pacat ca acum cutiile de chibrituri sunt atat de impersonale…
    mi-ar placea o astfel de cutie…

  2. Melly zice:

    Interesant colajul tau din cutii de chibrituri! Faina promovare turistica! Cred ca ar convinge pe oricine!

  3. Doru zice:

    Înţeleg durerea de colecţionar dar frumosul rămâne tot frumos …

  4. O duminica placuta iti doresc!

  5. Pingback: Mihai Eminescu « my heart to your heart

  6. iulisa zice:

    Felicitari,pentru ca doresti sa imparti cu ceilalti frumosul pe care il descoperi in drumurile tale!
    Duminica placuta !

    • Zamfir POP zice:

      # iulisa: Dacă nu aş face aşa, nu aş fi … Zamfir! În vara lui ’82, am ajuns – ca autostopist – la cortul părinţilor mei, la Saturn. Veneam dintr-un circuit pe la … colecţionari! Seara am vrut să arăt unor copii ceva din ce am în geantă. Ne-am adunat în jurul lămpii de pe alee şi … După vreo oră – două, strigau mamele de pe la corturi: Lasă-ne copiii să vină la culcare! Atunci, am realizat că erau o duzină în jurul meu şi toţi erau foarte atenţi, vrăjiţi, la ce povesteam şi arătam. Şerveţele, imagini cu astronauţi, nasturi, bancnote, ilustrate, … şi, evident, cutii de chibrituri.

  7. Pingback: Mihai Eminescu (15 ianuarie 1850 – 15 iunie 1889), Ziua Culturii Naţionale « Supravietuitor's Blog

  8. tu1074 zice:

    Frumoasă serie ce cutii !
    Sunt din România?

  9. Peter zice:

    Ne-au „luat” bulgarii şi la capitolul ăsta… 😦

  10. Pingback: Pentru tine, Lisa! (11) « Cristian Dima

Lasă un comentariu