Vechi scăpărări (110112)

Filă de album

– recuperată, cu durere, de la … gunoi!-

– / –

Prieteni din blogosferă: diversediversificate, Zamfir On Line, melly, patzanie9, anaveronica, Turdeanu’, noruego, danap, Ulise, bloglenesrau, iulisa, Zamphotograph, tu1074, romanianstampnews, Zamfir de Turda, desprediverselucruri, tagore6699, Amintiri din filumenie, kadiasfood, blogevent, Fotoreporter pentru mediu,stropidesuflet, abbilbal, dictaturajustitiei, cepotiface, cris-mary, atdoru, flaviusobeada, APIS, pandhoraa, Filumenista, lunapatrata, Florina, Teonegură, Cristiandima, g1b2i3, plutacupaparude şi zoltybogata

Despre Zamfir POP

M-am născut cândva - din păcate, fără să ştiu de ce, şi voi muri într-un alt cândva - din fericire, fără să ştiu dinainte! Şmecher – nu sunt, talentat – nu sunt, titrat – nu sunt, bogat – nici atât (dimpotrivă!) Pentru contactare, alegeţi: e-mail: zamfirpop@zamfirpop.com messenger: zamfir_pop sau skype: zamfirpop
Acest articol a fost publicat în Teoria chibritului și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Vechi scăpărări (110112)

  1. Pingback: Mihai Eminescu « my heart to your heart

  2. Pingback: Mihai Eminescu (15 ianuarie 1850 – 15 iunie 1889), Ziua Culturii Naţionale « Supravietuitor's Blog

  3. Kadia zice:

    Imi place chibritul chirilic si imi pare rau ca nu vad (si nici nu am recunoscut) ce castel este acela 😦 Superba idee de colectie, strangeam si eu cand eram copil, dar n-am pastrat niciunele cand am plecat de acasa. Acum am cateva, dar cu adrese de restaurante 🙂

    • Zamfir POP zice:

      # Kadia: Este o cutie de chibrituri din Bulgaria şi prezintă un castel din Germania. Am descifrat: neuswainzig?! Voi căuta imaginea originală şi ţi-o voi trimite pe e-mail.
      Din păcate, invazia publicităţii pe cutiile de chibrituri a dus la moartea frumuseţii filumeniei. Îţi poţi imagina serii întregi (16 – 28 de piese sau chiar … mai multe sute!) ilustrând o temă?! Era fascinant! Consolidarea culturii mele generale mi-am făcut-o răsfoind enciclopedii care să aflu mai multe despre ce vedeam pe cutiile de chibrituri.

  4. Peter zice:

    Am mai văzut prin Bucureşti colecţii tematice, dar parcă încep să dispară… Şi amatorii s-au împuţinat.

    • Zamfir POP zice:

      # Peter: Am explicat deja că publicitatea a acaparat aproape în totalitate imaginea de pe cutia de chibrituri. Pe undeva, este normal: publicitatea acoperă, din plin, costurile de fabricaţie a chibriturilor.

  5. Pingback: Pentru tine, Lisa! (11) « Cristian Dima

Lasă un comentariu