Linişte înflăcărată (8)

Creioanele filumenistului

(în colecţia de … colecţii, a lui Vasile CHIŢAC, se află şi o colecţie de creioane!)

Participare în Marele Concurs şi Festival de Imagini fără Cuvinte, alături de zamfirpop.com, zamfirpop.wordpress.comblogulise, zamfirpop.over-blog.com, zam-fir, filumenieaefcfoto, zoltybogata, colectionaramodoro, florinapacuraru, aliceee-traveler, alicegeorgiana, androxa, coolnewz, costin-comba, cristi-raraitu, danvaideanu, fewstuff, g1b2i3, ganduripebigudiuri, graphis-artwork, incertitudini, liarebelyell, linkping, lunapatrata, mirelapete, napobloghia, ninulescu, redsky2010, rokssana, scorpio72, se-cret-blognotes, teonegura, tu26dor, vis-si-realitate-2, rontziki.ro, poze-nascollector-blogolog,… şi muuuuuuuulţi alţii!

Despre Zamfir POP

M-am născut cândva - din păcate, fără să ştiu de ce, şi voi muri într-un alt cândva - din fericire, fără să ştiu dinainte! Şmecher – nu sunt, talentat – nu sunt, titrat – nu sunt, bogat – nici atât (dimpotrivă!) Pentru contactare, alegeţi: e-mail: zamfirpop@zamfirpop.com messenger: zamfir_pop sau skype: zamfirpop
Acest articol a fost publicat în Teoria chibritului și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

23 de răspunsuri la Linişte înflăcărată (8)

  1. Pingback: Miercurea fara cuvinte.Pisici si televizor cu pisici « my heart to your heart

  2. rokssana zice:

    foarte tare! cand eram copil colectionam servetele….

  3. Pingback: Miercurea fara cuvinte…16…Capturing without words… « androxa

  4. Pingback: miercurea fara cuvinte 16 « Rokssana's Blog

  5. abbilbal zice:

    Interesantă colecţie. Aveam şi eu colecţii de una-alta, dar mi le-a „furat” Mureşul în 1970 când mi-a făcut o „vizită de lucru” în casă.

  6. Zodrac zice:

    Colectionar nu gluma…

  7. Peter zice:

    Ultima colecţie mai „neobişnuită” pe care o văzusem era una de brichete. Mai ştiam pe cineva care strângea pixuri cu bilă – toate mărcile, formele şi culorile. Acum este prima dată când aud de o colecţie de creioane. Transmiteţi felicitările mele!

  8. Pingback: Miercurea fara cuvinte.Popas pisicesc « Supravietuitor's Blog

  9. Alicegeorgiana zice:

    Vreau vreau…imi plac…!!!

  10. rokssana zice:

    acu’ nici macar succesuri…:)

  11. Nu vreau să-mi amintesc cum m-am lăsat de colecționat timbre. Astfel, în loc să devin un filatelist oarecare, am ajuns un filumenist recunoscut pe plan mondial.

  12. Pingback: Demolatorii « Teo Negură

  13. Pingback: Scrisoare de departe « Florina Lupa Curaru

  14. Pingback: Zen | Raza mea de soare

Lasă un comentariu