Vechi scăpărări (231111)

Flacara

– simbol al pasiunii –

– / –

ZAMPObloguri: Zamfir online, Zamfir Turdeanu’, Ulise al II-lea , Zamphotograph, Zamfir de Turda, Amintiri din filumenie, Blog gestionat: Fotoreporter pentru mediu, Bloguri coordonate: Blog de Filumenistă, Florina Lupa Curaru, APIS, Bloguri aliate: Un bogat sufleteşte, Turdean de departe, Dumuraru Chinez şi câţiva dintre prietenii din blogolume: Rokssana, Zina, Napocel, Ivanion, Noruego, Daurel, Lunapatrata, TeoNegura, MirelaPete, Irina, Ionel, Supravietuitor, Mika, Sophia, Arcadia, g1b2i3, pandhoraa, Tu1074, MaxPeter, coolnewz, g1b2i3, petedeculoare, stropidesuflet, fewstuff, linkping, cristiandima, napobloghia, catilupascu, lecturirecenzate, bloglenesrau, incertitudini, andibob, anaveronica, mirelapete, rokssana, gabrieladsavitsky, flaviusobeada, roxanaiordache, lunapatrata, teonegura, ivanuska, groparu, umbrelaverde, edituramateescu, quadratus, supravietuitor, abbilbal, ganduripebigudiuri, madimcm, mirceavladut, iavaleriana, balaurdegradina, razameadesoare, anamariadeleanu, mickelasblog, verovers, patranoiudana, mariapostu, fosile, gabirotaru, perfectiune, androxa, dictaturajustitiei, gabrielailies, daurel , zinnaida, se-cret-blognotes, delaepicentru, alicegeorgiana2, romanianstampnews, griska, diversediversificate

About Zamfir POP

M-am născut cândva - din păcate, fără să ştiu de ce, şi voi muri într-un alt cândva - din fericire, fără să ştiu dinainte! Şmecher – nu sunt, talentat – nu sunt, titrat – nu sunt, bogat – nici atât (dimpotrivă!) Pentru contactare, alegeţi: e-mail: zamfirpop@zamfirpop.com messenger: zamfir_pop sau skype: zamfirpop
Acest articol a fost publicat în Teoria chibritului și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Vechi scăpărări (231111)

  1. daurel spune:

    E o poza inspirata; fundalul, fondul…
    In rest, aprind si vad zilnic cateva flacari de chibrit….

    • Zamfir POP spune:

      # daurel: Regret că aceste laude nu-mi sunt adresate. Cu aparatul meu foto nu pot realiza astfel de poze, din păcate. Poza este din patrimoniul mondial al pozelor reuşite!
      Despre flacăra chibritului: nu-mi aprind pipa DECÂT cu chibritul, după ce a ars o treime!

  2. tu1074 spune:

    Joaca cu focul poate avea repercursiuni]n cursul nopții😀 !
    Imaginea este foarte interesantă.

    • Zamfir POP spune:

      # tu1074: În ’83, l-am convins pe Patiţa Silvestru, coordonatorul Enciclopediei practice a copiilor, că prin aplecarea asupra filumeniei, copilul află pericolele jocului cu focul, cu chibriturile, şi va conştientiza şi pe cei din anturajul său. Am fost încântat să-l aud, apoi, cum repeta argumentele mele în faţa directorului editurii, Tiberiu Utan – mi se pare, … şi aşa a apărut un capitol dedicat filumeniei în respectiva lucrare!

      • oanaclara spune:

        Am si acum in biblioteca Enciclopedia copiilor. Tare interesanta mi s-a parut cand am citit-o

      • Zamfir POP spune:

        # oanaclara: Este vorba de Enciclopedia practică a copiilor, în opt volume. De fapt, era un fel de copie, adaptată, a unei astfel de lucrări ce apăruse în Belgia. În ultimul volum, vol. VIII, ultimul capitol-articol (ultimul fiind, de fapt, o concluzie asupra întregii lucrări) este prezentarea mea despre filumenie. Aşa cum o vedeam la nivelul anului ’83, când abia începeam să aflu ce este în lumea largă în materie. Mă bucur că ţi-a stârnit interesul. Nu intenţionam să fac din cititori filumenişti, ci, numai, să înţeleagă valenţele educative ale acestui fel de colecţionare. Scrisorile primite, ulterior, m-au convins de reuşita demersului meu.

  3. oanaclara spune:

    Stiu ca e vorba de Enciclopedia practica a copiilor,dar din viteza i-am prescurtat numele.🙂 E cea cu un sotron pe coperta si are 8 volume precum sotronul 8 casute. Am citit-o cand eram copil si mi-a placut. O mai am si acum.

  4. pandhoraa spune:

    aprindem cate un bat de chibrit fara sa-l privim…
    un alt fel de efemer…
    frumoasa imagine…

    • Zamfir POP spune:

      # pandhoraa: Să caut poezia unui chinez care scria că viaţa scurtă a unui chibrit, care oferă flacăra, este mai utilă decât a altora, care nu produc nici un fel de iluminare!

Lasă un răspuns

