Vechi scăpărări (1)

După Carmen, ardeleanca din Germania, cu miercurile fără cuvinte, Costin, bloggerul fotograf, vrea să ne adune pentru week-end-uri cu imaginile vieţii. Proiectele sunt similare şi incitante, oferind o nouă şansă de socializare şi cunoaştere între bloggeri.

A fost odată ca-n poveşti …

Bloguri de care mă ocup: blogger, turdeanu’, ulise, zam-fir-pop, filumenie, de turda şi aefc, florina, blogolog, zolty, filumenista, dumuraru şi câţiva dintre prietenii din blogolume: stelapopa, coolnewz, g1b2i3, petedeculoare, stropidesuflet, fewstuff, linkping, cristiandima, napobloghia, catilupascu, lecturirecenzate, bloglenesrau, tanasadan, incertitudini, andibob, anaveronica, mirelapete, rokssana, gabrieladsavitsky, flaviusobeada, roxanaiordache, lunapatrata, teonegura, ivanuska, groparu, umbrelaverde, edituramateescu , cella-blogoblomovian

About Zamfir POP

M-am născut cândva - din păcate, fără să ştiu de ce, şi voi muri într-un alt cândva - din fericire, fără să ştiu dinainte! Şmecher – nu sunt, talentat – nu sunt, titrat – nu sunt, bogat – nici atât (dimpotrivă!) Pentru contactare, alegeţi: e-mail: zamfirpop@zamfirpop.com messenger: zamfir_pop sau skype: zamfirpop
Acest articol a fost publicat în Teoria chibritului și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Vechi scăpărări (1)

  1. Napocel spune:

    Eh, trăce timpú ăsta, un dușman nemilos!

    • Zamfir POP spune:

      # Napocel: Mă tem că am omis să precizez că imaginea este din 2000. Vorba aia: nu-i bai că trece, ci, îi bai că trece de la mine!

      • Napocel spune:

        Unde erai în poză? Ce erau expuse acolo?

      • Zamfir POP spune:

        # Napocel: Nu sunt sigur, dar, mi se pare că este o expoziţie colectivă care a fost organizată la Muzeul de artă din Cluj Napoca şi imaginea mă surprinde ca vizitator la un exponat cu ilustrate (vederi). Apoi, m-am apucat de luxcru şi mi-am pus şi eu planşele (cu etichete de cutii de chibrituri) pe panouri.

  2. Pingback: Un nod din lut « Teo Negură

  3. Pingback: Man Who Can’t Be Moved… « lunapatrata

  4. Pingback: William Dyce (19 septembrie 1806 – 14 februarie 1864), pictor scotian « my heart to your heart

  5. Pingback: pescarul de luna « Rokssana's Blog

  6. Pingback: “Moartea” domnului Lăzăroiu | Gabriela Savitsky

  7. Pingback: Liniștile și neliniștile zilei « Andi Bob

  8. Peter spune:

    Şi eu mai dau peste câte o fotografie de pe la vreo expoziţie de acu’ ‘jde ani şi mă tot uit lung la ea…

  9. Pingback: Rokssana's Blog

Lasă un răspuns

