Linişte înflăcărată (6)

 Cestiuni arzătoare la ordinea … clasorului

Vasile CHIŢAC şi Zamfir POP

Participare în Marele Concurs şi Festival de Imagini fără Cuvinte, alături de zamfirpop.com, zamfirpop.wordpress.comblogulise, zamfirpop.over-blog.com, zam-fir, filumenieaefcfoto, zoltybogata, colectionaramodoro, florinapacuraru, aliceee-traveler, alicegeorgiana, androxa, coolnewz, costin-comba, cristi-raraitu, danvaideanu, fewstuff, g1b2i3, ganduripebigudiuri, graphis-artwork, incertitudini, liarebelyell, linkping, lunapatrata, mirelapete, napobloghia, ninulescu, redsky2010, rokssana, scorpio72, se-cret-blognotes, teonegura, tu26dor, vis-si-realitate-2, rontziki.ro, poze-nascollector-blogolog,… şi muuuuuuuulţi alţii!

About Zamfir POP

M-am născut cândva - din păcate, fără să ştiu de ce, şi voi muri într-un alt cândva - din fericire, fără să ştiu dinainte! Şmecher – nu sunt, talentat – nu sunt, titrat – nu sunt, bogat – nici atât (dimpotrivă!) Pentru contactare, alegeţi: e-mail: zamfirpop@zamfirpop.com messenger: zamfir_pop sau skype: zamfirpop
Acest articol a fost publicat în Teoria chibritului și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Linişte înflăcărată (6)

  1. Peter spune:

    Astea sunt „discuţiile” care-mi plac mie mai mult! Fără ele, pasiunea n-ar mai avea aceeaşi savoare.

    • Zamfir POP spune:

      # Peter: Ţie nu trebuie să-ţi explic sublimul unei discuţii pe care o porţi cu un Om pe care îl vezi prima oară şi … ne purtăm amândoi de parcă ne-am cunoaşte de când lumea! Nu este cazul lui Chiţac, cu care ne cunoşteam de peste 25 de ani la momentul fotografiei.

      • Peter spune:

        Mie-mi spui? Cu mulţi ani în urmă am făcut cunoştinţă cu un suedez. Pe vremea aceea eram tare interesat de mărcile suedeze, făcusem o colecţie frumuşică. Ne-am retras la un local, ne-am aşezat la o masă şi am început să discutăm – asta se întâmpla pe la 2 la prânz… Pe la 12 şi ceva (trecuse de miezul nopţii), ne-au dat ăia afară, că noi tot nu terminaserăm de discutat!

      • Zamfir POP spune:

        # Peter: Tocmai asta spuneam: tu ai trăit astfel de momente!
        Ajung, în octombrie ’92, la reuniunea filumeniştilor francezi. Am fost printre primii, din jocul orarelor de trenuri. Când a sosit preşedintele asociaţiei, m-am prezentat, protocolar. Ne cunoşteam doar din scrisori. Mi-a promis că îşi va face o jumătate de oră pentru mine. Pe la ora unu, a venit la masa mea. Am discutat … până a venit soţia lui şi ne-a atras atenţia că este ora trei şi riscă să piardă masa. Până spre seară, tot am mai găsit încă două jumătăţi de oră de discuţii, printre chestiile în care era implicat ca preşedinte de asociaţie.

  2. Pingback: Palidă umbră « Rokssana's Blog

  3. Pingback: Miercurea fara cuvinte – Poveste fara sfarsit… « lunapatrata

  4. Pingback: Miercurea fără cuvinte 15 – concertele mele « Teo Negură

  5. Pingback: Miercurea fara cuvinte…14..A very cold day at a lake in Finland…We need to have some coolness here.. « androxa

  6. Pingback: Miercurea fara cuvinte.Pisica in sezlong « my heart to your heart

  7. Pingback: Un dolar găurit … | coolnewz about hot thingz

  8. Pingback: Miercurea fără cuvinte.Pisoi pe gard « Supravietuitor's Blog

  9. Zamfir POP spune:

    # Lumi: Aş avea de povestit cam cât … Balzac.

  10. abbilbal spune:

    Frumoasă fotografie, dar mai frumoasă este amintirea clipelor petrecute atunci.

  11. Tudor Enea spune:

    Amintiri ceva? Bogate, sunt convins!
    Zi cu zambet deschis!

  12. Pingback: Return from an alien garden…. « androxa

  13. Pingback: Copper embrace…. « androxa

  14. Pingback: Joc: cine eşti tu, cine sunt eu? « VeroVers

  15. Pingback: Promo – Palatul Vrăjitoarei – episodul 20 « Link-Ping

Lasă un răspuns

