Chibriturile mele (2)

În postarea Chibriturile mele, v-am prezentat piese filumenice realizate de subsemnatul, din colecţia timişorencei Dorotea MOMIR.

Între timp, am primit de la botoşeneanul Mircea PUŞCAŞU, imagini ale altor piese filumenice realizate de subsemnatul, din colecţia respectivului.

Etichetă „trei feţe”

pentru cutie mignon (aprox. 17 x 17 x 51 mm), confecţionată din fişă de cutie de chibrituri de la Fabrica de chibrituri Bucureşti

Etichetă tipărită de John FENECH, Malta

pentru cutie sandwish,

realizată din patru cutii de la Fabrica de chibrituri Gherla,

dispuse în stea,

circa 85 x 85 mm

Fişă plic

în care utilizam

file de beţe de la alte plicuri de chibrituri

Invitaţie la expoziţie

tip fişă-plic

în format de plic de chibrituri

cu fila de beţe imprimată (falsă)

Totodată, Mircea îmi trimite şi imagini ale altor piese filumenice – invitaţii, pliante – pe care i le-am dăruit cu prilejul expoziţiei din 1999, de la Muzeul din Gherla, unde a onorat vernisajul.

Invitaţie la expoziţie

tip fluturaş

pentru expoziţia de la Muzeul din Gherla, 1999, cu prilejul aniversării primului an de la privatizarea fabricii

Invitaţie la expoziţie

tip broşură

pentru expoziţia de la Muzeul din Gherla, 1999

N.B.: am expus alături de clujeanul Victor Marian PITEA, expoziţia a fost prezentată de Domokoş LUKA, preşedintele GFR

Notiţă în ziarul Magazin

la Poşta redacţiei,

despre înfiinţarea GFR

(1990)

Promit că, atunci când voi avea timp, voi prezenta şi alte piese, din colecţia proprie. Deocamdată, mulţumesc celor doi colegi pentru imaginile furnizate.

About Zamfir POP

M-am născut cândva - din păcate, fără să ştiu de ce, şi voi muri într-un alt cândva - din fericire, fără să ştiu dinainte! Şmecher – nu sunt, talentat – nu sunt, titrat – nu sunt, bogat – nici atât (dimpotrivă!) Pentru contactare, alegeţi: e-mail: zamfirpop@zamfirpop.com messenger: zamfir_pop sau skype: zamfirpop
Acest articol a fost publicat în Zamfir filumenistul și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Chibriturile mele (2)

  1. se-cret spune:

    Sunt foarte interesante piesele realizate de tine.

  2. Florina spune:

    Aştept următoarea postare. Multe ai mai făcut! Şi frumoase.

  3. Pingback: miercurea fara cuvinte- 7 (Wordless Wednesday) « Rokssana's Blog

Lasă un răspuns

