Am fost „Carte de filumenie”

Am fost „Carte de filumenie„, în cadrul unei acţiuni, „Biblioteca vie„, organizată la Fundaţia Raţiu.

Am primit şi am acceptat invitaţia de a fi o carte vie, din care doritorii să afle informaţii despre colecţionare, în general, şi despre filumenie, în special.

Celor care m-au „citit” (întrebat) – chiar dacă au fost mai puţini decât am sperat, eu şi organizatorii -, le-am vorbit

despre valenţele educative ale colecţionării, ale hobby-urilor, despre rolul lor în compensarea stresului cotidian, despre importanţa pentru transmiterea către cei de după noi a unor informaţii despre viaţa societăţii la un moment dat,

precum şipoveşti” despre filumenistul – care sunt de peste patru decenii.

Detalii despre proiect aveţi aici.

Alte „cărţi” au fost tot atât de interesante.

 

Ceva mai multe detalii veţi găsi în postarea Biblioteca vie de la Raţiu

About Zamfir POP

M-am născut cândva - din păcate, fără să ştiu de ce, şi voi muri într-un alt cândva - din fericire, fără să ştiu dinainte! Şmecher – nu sunt, talentat – nu sunt, titrat – nu sunt, bogat – nici atât (dimpotrivă!) Pentru contactare, alegeţi: e-mail: zamfirpop@zamfirpop.com messenger: zamfir_pop sau skype: zamfirpop
Acest articol a fost publicat în Zamfir filumenistul și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Am fost „Carte de filumenie”

  1. Pingback: Mulţumesc, Zamfire! | Florina Lupa Curaru

  2. Florina spune:

    Eşti cu adevărat o carte plină de lucruri interesante.

    Notă: acesta este cel de-al o sută-lea comentariu pe acest blog. Mulţumesc, Florina. Mulţumesc şi celorlalţi.

Lasă un răspuns

